Eerste dag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Julian Rens - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Julian Rens - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Julian & Rens

Blijf op de hoogte en volg Julian

17 Oktober 2014 | Spanje, Maspalomas

Half 11 vertrek naar Eindhoven. Om half 10 was Rens bij Julian om vanuit Oss te vertrekken. Om 11 uur waren we aangekomen in Eindhoven, daarna gingen we door de douane , boarden bij de gate en op naar Gran Canaria!
We vertrokken om 1 uur Nederlandse tijd en waren half 5 Canarische tijd aangekomen. Daar eenmaal aangekomen wachtten de opa en oma van Julian op ons, zodat ze ons daarna konden brengen naar het huisje in Maspalomas. Eenmaal daar aangekomen hebben we ons omgekleed en zijn we gaan eten bij een steak restaurant. Hier hebben we lekker gegeten, en na het eten zijn we nog even bij onze Duitse vriend langs geweest om te kijken hoe zijn nieuwe kantoor eruit ziet, waar we later deze week naartoe gaan. We hebben daarna rond 9 uur nog even gezwommen.

Dit was dag 1 van onze stage!

• 17 Oktober 2014 - 23:04

Lvh013: